Często zadawane pytania na temat:

  • Założenie sklepu internetowego
    • Jak założyć sklep internetowy?
      Wystarczy wejść na stronę GOshop.pl i wypełnić krótki formularz kontaktowy. Odpowiemy na wszystkie pytania i opracujemy ofertę.
    • Ile kosztuje sklep internetowy?
    • Czy tworzycie indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego?
      Tak. Każde nasze wdrożenie, to opracowanie indywidualnego projektu graficznego sklepu internetowego, nad którym pracujemy wspólnie z Klientem - do momentu zaakceptowania layoutu przez Klienta.
      Co istotne - nie ograniczamy ilości godzin pracy nad projektem, czy ilości zgłaszanych przez Klienta uwag.
    • Czy mój sklep będzie dobrze widoczny na telefonie/tablecie?
      Tak. Oferujemy usługę realizacji layoutu responsywnego sklepu internetowego (tzw. RWD - z ang. Responsive Web Design), co oznacza że sklep internetowy jest wyświetlany w inny sposób na urządzeniach z mniejszymi ekranami. W praktyce oznacza to, że na etapie wdrożenia sklepu, nasi technicy dopasowują wyświetlanie sklepu do ekranów mniejszych urządzeń w taki sposób, aby nawigacja w sklepie na mniejszych ekranach była wygodna i czytelna.
      Zachęcamy do otwarcia naszego sklepu demonstracyjnego na telefonie lub tablecie, aby sprawdzić w jaki sposób sklep jest wyświetlany.
    • Czy pobieracie abonament miesięczny za sklep internetowy?
      Nie. Kupując u nas sklep, otrzymują Państwo dożywotnią licencję na oprogramowanie sklepu. Nie są Państwo zobowiązani do uiszczania abonamentu lub innej formy cyklicznej opłaty za korzystanie z oprogramowania.
  • Funkcje oprogramowania sklepu
    • Ile produktów, kategorii oraz zdjęć mogę dodać do swojego sklepu internetowego?
      Dowolne ilości. W żaden sposób nie limitujemy ilości możliwych do dodania produktów, kategorii produktowych, czy zdjęć produktów. Jedynym ograniczeniem jest tutaj przestrzeń bazy danych oraz dysku serwera, które w razie potrzeb można bez problemu powiększyć w firmie hostingowej.
    • Czy klienci sklepu będą mogli płacić kartą, blikiem lub szybkim przelewem?
      Oczywiście. Nasze oprogramowanie posiada integracje z różnymi dostawcami płatności, m.in. Przelewy24, PayU, DotPay i inne. Wystarczy wybrać swojego dostawcę płatności, podpisać umowę oraz włączyć odpowiednią integrację, która jest dostępna w sklepie.
    • Czy sklep posiada integracje z serwisami zewnętrznymi (Ceneo, DPD, etc.)?
      Tak. Nasze oprogramowanie posiada wiele integracje:
      • z systemami płatności (tj. Przelewy24, DotPay, PayU, PayPal, Paylane i in.)
      • z dostawcami (DPD, DHL, Paczkomaty, GLS i in.)
      • z porównywarkami cen (Ceneo, Zakupy Google, Homebook i in.)
      • oraz innymi serwisami, tj. baselinker.com, wfirma.
      Zachęcamy do zapoznania się pełną listą integracji oprogramowania sklepu internetowego
    • Czy jeden produkt może być przypisany do kilku kategorii?
      Tak. Każdy produkt może być przypisany do wielu kategorii jednocześnie. Istotnym jest, aby wskazać, która kategoria jest kategorią główną produktu - z niej będzie realizowana np. ścieżka produktu.
    • Czy mogę dodawać swoją treść w sklepie?
      Tak. W sklepie można tworzyć dowolne działy informacyjne (działy z treścią) w dowolnej ilości. Strony z treścią są wprowadzane za pomocą łatwego w obsłudze edytora wizualnego, dzięki czemu możliwe jest formatowanie wpisywanych tekstów. Dodatkowo, działy informacyjne CMS można grupować, dzięki czemu jest możliwość łatwego stworzenia działu typu 'Aktualności', 'Ciekawostki'.
  • Praca ze sklepem
    • Czy poradzę sobie z obsługą sklepu internetowego?
      Tak. Nasze oprogramowanie jest tworzone z myślą o codziennej pracy administratora sklepu. Staramy się, aby panel administracyjny był przejrzysty i umożliwiał sprawne realizowanie zadań związanych z obsługą sklepu internetowego.
      Zapoznaj się i sprawdź nasza panel demo sklepu
    • Czy podczas pracy ze sklepem mogę liczyć na pomoc GOshop.pl?
      Tak. Państwa sklep jest objęty roczną usługą opieki technicznej. W ramach tej usługi świadczymy usługi konsultacji technicznych, czyli odpowiadamy na pytania dotyczące oprogramowania i zawartych w nim mechanizmów. Usuwamy również zgłoszone problemy z działaniem i wyświetlaniem aplikacji.
    • Co zrobić, aby mój sklep był dobrze widoczny w sieci?
      Należy pamiętać, że wyszukiwarki czytają przede wszystkim treść na stronach, więc w pierwszej kolejności należy zadbać, aby na stronach sklepu dodać unikalną i wartościową treść.
      W kartach produktów będą to opisy poszczególnych produktów oraz ich nazwy i opisy skrócone. Na stronach kategorii i producentów - odpowiednio opisy kategorii / producentów, a na stronie głównej - tekst powitalny.
      Na pewno pomocnym będzie dodanie w sklepie własnych działów CMS (działy z treścią) powiązanych tematycznie z oferowanym asortymentem.
      Należy również zadbać, aby skutecznie uzupełnić ustawienia związane z SEO, które są udostępnione w panelu administracyjnym.