Jak założyć sklep internetowy?Wystarczy wejść na stronę GOshop.pl i wypełnić krótki formularz kontaktowy. Odpowiemy na wszystkie pytania i opracujemy ofertę.
Ile kosztuje sklep internetowy?Aktualną cenę prezentujemy w naszym cenniku stworzenia sklepu internetowego. Zawsze oferujemy korzystne warunki oraz ciekawe promocje.
Czy tworzycie indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego?Tak. Każde nasze wdrożenie, to opracowanie indywidualnego projektu graficznego sklepu internetowego, nad którym pracujemy wspólnie z Klientem - do momentu zaakceptowania layoutu przez Klienta. Co istotne - nie ograniczamy ilości godzin pracy nad projektem, czy ilości zgłaszanych przez Klienta uwag.
Czy mój sklep będzie dobrze widoczny na telefonie/tablecie?Tak. Oferujemy usługę realizacji layoutu responsywnego sklepu internetowego (tzw. RWD - z ang. Responsive Web Design), co oznacza że sklep internetowy jest wyświetlany w inny sposób na urządzeniach z mniejszymi ekranami. W praktyce oznacza to, że na etapie wdrożenia sklepu, nasi technicy dopasowują wyświetlanie sklepu do ekranów mniejszych urządzeń w taki sposób, aby nawigacja w sklepie na mniejszych ekranach była wygodna i czytelna. Zachęcamy do otwarcia naszego sklepu demonstracyjnego na telefonie lub tablecie, aby sprawdzić w jaki sposób sklep jest wyświetlany.
Czy pobieracie abonament miesięczny za sklep internetowy?Nie. Kupując u nas sklep, otrzymują Państwo dożywotnią licencję na oprogramowanie sklepu. Nie są Państwo zobowiązani do uiszczania abonamentu lub innej formy cyklicznej opłaty za korzystanie z oprogramowania.
Funkcje oprogramowania sklepu
Ile produktów, kategorii oraz zdjęć mogę dodać do swojego sklepu internetowego?Dowolne ilości. W żaden sposób nie limitujemy ilości możliwych do dodania produktów, kategorii produktowych, czy zdjęć produktów. Jedynym ograniczeniem jest tutaj przestrzeń bazy danych oraz dysku serwera, które w razie potrzeb można bez problemu powiększyć w firmie hostingowej.
Czy klienci sklepu będą mogli płacić kartą, blikiem lub szybkim przelewem?Oczywiście. Nasze oprogramowanie posiada integracje z różnymi dostawcami płatności, m.in. Przelewy24, PayU, DotPay i inne. Wystarczy wybrać swojego dostawcę płatności, podpisać umowę oraz włączyć odpowiednią integrację, która jest dostępna w sklepie.
Czy sklep posiada integracje z serwisami zewnętrznymi (Ceneo, DPD, etc.)?Tak. Nasze oprogramowanie posiada wiele integracje:
z systemami płatności (tj. Przelewy24, DotPay, PayU, PayPal, Paylane i in.)
z dostawcami (DPD, DHL, Paczkomaty, GLS i in.)
z porównywarkami cen (Ceneo, Zakupy Google, Homebook i in.)
oraz innymi serwisami, tj. baselinker.com, wfirma.
Czy jeden produkt może być przypisany do kilku kategorii?Tak. Każdy produkt może być przypisany do wielu kategorii jednocześnie. Istotnym jest, aby wskazać, która kategoria jest kategorią główną produktu - z niej będzie realizowana np. ścieżka produktu.
Czy mogę dodawać swoją treść w sklepie?Tak. W sklepie można tworzyć dowolne działy informacyjne (działy z treścią) w dowolnej ilości. Strony z treścią są wprowadzane za pomocą łatwego w obsłudze edytora wizualnego, dzięki czemu możliwe jest formatowanie wpisywanych tekstów. Dodatkowo, działy informacyjne CMS można grupować, dzięki czemu jest możliwość łatwego stworzenia działu typu 'Aktualności', 'Ciekawostki'.
Praca ze sklepem
Czy poradzę sobie z obsługą sklepu internetowego?Tak. Nasze oprogramowanie jest tworzone z myślą o codziennej pracy administratora sklepu. Staramy się, aby panel administracyjny był przejrzysty i umożliwiał sprawne realizowanie zadań związanych z obsługą sklepu internetowego. Zapoznaj się i sprawdź nasza panel demo sklepu
Czy podczas pracy ze sklepem mogę liczyć na pomoc GOshop.pl?Tak. Państwa sklep jest objęty roczną usługą opieki technicznej. W ramach tej usługi świadczymy usługi konsultacji technicznych, czyli odpowiadamy na pytania dotyczące oprogramowania i zawartych w nim mechanizmów. Usuwamy również zgłoszone problemy z działaniem i wyświetlaniem aplikacji.
Co zrobić, aby mój sklep był dobrze widoczny w sieci?Należy pamiętać, że wyszukiwarki czytają przede wszystkim treść na stronach, więc w pierwszej kolejności należy zadbać, aby na stronach sklepu dodać unikalną i wartościową treść. W kartach produktów będą to opisy poszczególnych produktów oraz ich nazwy i opisy skrócone. Na stronach kategorii i producentów - odpowiednio opisy kategorii / producentów, a na stronie głównej - tekst powitalny. Na pewno pomocnym będzie dodanie w sklepie własnych działów CMS (działy z treścią) powiązanych tematycznie z oferowanym asortymentem. Należy również zadbać, aby skutecznie uzupełnić ustawienia związane z SEO, które są udostępnione w panelu administracyjnym.
Zapisz się do naszego newslettera
Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie